Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ αυτή περιλαμβάνει σκέψεις και συμπεράσματα από μια έρευνα, που έγινε στο Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού τα τελευταία τρία χρόνια, με θέμα «Το Παιδί και η διαφήμιση». Η καθαυτή ερευνητική προσπάθεια κράτησε από το φθινόπωρο του 1980 μέχρι το τέλος περίπου του 1982 και στη συνέχεια γράφτηκε ένα αρκετά μεγάλο κείμενο που ολοκληρώθηκε πρόσφατα με τίτλο Το παιδί, διαφημιστικό αντικείμενο στην ελληνική τηλεόραση. Στην έρευνα πήραν μέρος εκτός από τον υποφαινόμενο, η Μαρία Σόλμαν και η Νάντια Τσαούλα και συνεργάστηκαν η Βάσω Τσιάντη και η Νάνσυ Ταλούμη»