Η συμβολή της μικρής ομάδας στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στην εποπτεία της πρακτικής άσκησης εκπαιδευόμενων κοινωνικών λειτουργών, έχει αποδειχθεί σημαντική, τόσο από την πείρα όσων ασχολήθηκαν μ’ αυτήν όσο και από ευρήματα σχετικών μελετών. Αν και παραδοσιακά, η εποπτεία στην πρακτική άσκηση των εκπαιδευόμενων κοινωνικών λειτουργών ήταν ατομική, βαθμιαία άρχισε να κερδίζει έδαφος η ομαδική εποπτεία, διότι αναγνωρίσθηκαν τα πρακτικά και ουσιαστικά οφέλη της. Η εποπτική ομάδα έχει συνήθως 2 έως 5 μέλη και ως εκ τούτου μειώνει τη δαπάνη σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Στα πλαίσια της ομάδας, με την ενεργό συμμετοχή όλων των μελών, πολλαπλασιάζεται η βιωματική εμπειρία, παρέχονται ποικίλα κίνητρα για μάθηση, επαυξάνονται οι γνώσεις και διαχέεται η εξουσία περιορίζοντας την εξάρτηση από το πρόσωπο του επόπτη (Ταυλαρίδου – Καλούτση & Παπαφλέσσα, 2007, σελ. 216).
Στο κείμενο αυτό καταθέτουμε τη μακρόχρονη εμπειρία μας από τη μέθοδο της ομαδικής εποπτείας με σπουδαστές Κοινωνικής Εργασίας.