Η τοποθέτηση σπουδαστών σε πλαίσια πρακτικής άσκησης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματος σπουδών όλων των Σχολών Κοινωνικής Εργασίας ανά τον κόσμο. Η ομαδική εποπτεία και η εσωτερική παρακολούθηση (intervisie) είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί η Σχολή Κοινωνικής Εργασίας του Μάαστριχτ κατά τη διάρκεια της πρακτικής των σπουδαστών για την παρακολούθηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το μεικτό αυτό μοντέλο παρακολούθησης των σπουδαστών διαμορφώνεται μέσα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπου η πορεία προς τη μάθηση αποφασίζεται από τον ίδιο τον σπουδαστή, ενώ ο εκπαιδευτικός ακολουθεί την πορεία αυτή διευκολύνοντάς την.
Το παρόν άρθρο αποτελεί μέρος μιας συγκριτικής ποιοτικής έρευνας που βασίστηκε σε Βιβλιογραφικές πηγές και σε ημιδομημένες συνεντεύξεις με επόπτες της Ολλανδικής Σχολής Κοινωνικής Εργασίας.