ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Μια σειρά μέθοδοι για τον έλεγχο των δραστηριοτήτων των μαθητών κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας έχουν επεξεργαστεί και εξακολουθούν να επεξεργάζονται.
Η σωστή επιλογή και ο σωστός συνδυασμός των μεθόδων αυτών μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τα αποτελέσματα της διδασκαλίας. Στη σύγχρονη εποχή, εποχή της επιστημονικής επανάστασης, αυξάνονται σημαντικά οι απαιτήσεις για την μόρφωση του ανθρώπου. Η βελτίωση των αποτελεσμάτων της διδασκαλίας έχει σημασία όχι μόνο για τους μαθητές και τους δασκάλους, αλλά και για ολόκληρη την κοινωνία.
Η διδακτική σαν κλάδος της παιδαγωγικής εξετάζει το πολυσύνθετο προτσές της διδασκαλίας και επεξεργάζεται τις μεθόδους της. Η παιδαγωγική ψυχολογία συνεργάζεται στον τομέα αυτόν προσφέροντας τις αναγκαίες μεθόδους και γνώσεις.