Κοινωνική Εργασία ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Κοινωνική Εργασία ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Αρθρα από : Δροσινού Μαρία
Τεύχος : 49 έτος : 1998
Συγγραφείς: Δροσινού Μαρία
Περίληψη Η ενεργοποίηση του γονεϊκού ρόλου σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες σηματοδοτεί μια εξαιρετικής σημασίας διδακτική προτεραιότητα. Μπορεί να ενταχθεί μέσα στους διδακτικούς στόχους που καλείται να επεξεργαστεί και να οργανώσει ο δάσκαλος στην ειδική αγωγή. Το άρθρο έχει σαν στόχο να μελετήσει τη σχέση της ενεργοποίησης του γονεϊκού ρόλου και των μαθησιακών δυσκολιών. Ο χώρος μελέτης είναι τα Υποστηρικτικά Προγράμματα των Ειδικών Τάξεων σε μαθητές που παρουσιάζουν παραβατικές εκδηλώσεις στη συμπεριφορά.
Πρόσφατο τεύχος
Τεύχη
Σ.Κ.Λ.Ε.

Επίσημη σελίδα ΣΚΛΕ

Μητρώο μελών ΣΚΛΕ

Εισαγωγή
Η Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών «Κοινωνική Εργασία» εκδίδεται ανά τρίμηνο από το Σύνδεσμο Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος από το 1986. Η επιστημονική αυτή έκδοση του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια βήμα στους συναδέλφους...
περισσότερα...
Επικοινωνία
Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος ΝΠΔΔ
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2108834818 Fax: 2108827071
e-mail: info @skle.gr
www.skle.gr
© Copyright Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος, Επιθεώρηση Κοινωνικών Επιστημών «Κοινωνική Εργασία» - 2012-2020. All Rights Reserved