Κοινωνική Εργασία ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Κοινωνική Εργασία ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Αρθρα από : Δροσινού Μαρία
Τεύχος : 49 έτος : 1998
Συγγραφείς: Δροσινού Μαρία
Περίληψη Η ενεργοποίηση του γονεϊκού ρόλου σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες σηματοδοτεί μια εξαιρετικής σημασίας διδακτική προτεραιότητα. Μπορεί να ενταχθεί μέσα στους διδακτικούς στόχους που καλείται να επεξεργαστεί και να οργανώσει ο δάσκαλος στην ειδική αγωγή. Το άρθρο έχει σαν στόχο να μελετήσει τη σχέση της ενεργοποίησης του γονεϊκού ρόλου και των μαθησιακών δυσκολιών. Ο χώρος μελέτης είναι τα Υποστηρικτικά Προγράμματα των Ειδικών Τάξεων σε μαθητές που παρουσιάζουν παραβατικές εκδηλώσεις στη συμπεριφορά.
Πρόσφατο τεύχος
Τεύχη
Σ.Κ.Λ.Ε.

Επίσημη σελίδα ΣΚΛΕ

Μητρώο μελών ΣΚΛΕ

Εισαγωγή
Μπορείτε να δείτε πληροφορίες για το περιοδικό, στο περιβάλλον έκδοσης του epublishing: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/socwork/about
περισσότερα...
Επικοινωνία
Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος ΝΠΔΔ
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2108834818 Fax: 2108827071
e-mail: info @skle.gr
www.skle.gr
© Copyright Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος, Επιθεώρηση Κοινωνικών Επιστημών «Κοινωνική Εργασία» - 2012-2024. All Rights Reserved