Περίληψη
Η ενεργοποίηση του γονεϊκού ρόλου σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες σηματοδοτεί μια εξαιρετικής σημασίας διδακτική προτεραιότητα. Μπορεί να ενταχθεί μέσα στους διδακτικούς στόχους που καλείται να επεξεργαστεί και να οργανώσει ο δάσκαλος στην ειδική αγωγή. Το άρθρο έχει σαν στόχο να μελετήσει τη σχέση της ενεργοποίησης του γονεϊκού ρόλου και των μαθησιακών δυσκολιών. Ο χώρος μελέτης είναι τα Υποστηρικτικά Προγράμματα των Ειδικών Τάξεων σε μαθητές που παρουσιάζουν παραβατικές εκδηλώσεις στη συμπεριφορά.