Αν και οι νέες τεχνολογίες με τη μορφή των έξυπνων κινητών, της εικονικής πραγματικότητας και των λογισμικών πληροφόρησης για υγεία, εκπαίδευση, κοινωνικές σχέσεις και επιμόρφωση, μεταξύ πολλών άλλων, αξιοποιούνται καθημερινά και ιδιαίτερα από τους νέους, τα προγράμματα σπουδών της Κοινωνικής Εργασίας (ΚΕ) και των Παιδαγωγικών επιστημών δεν συμπεριλαμβάνουν μέχρι σήμερα σχετικές ενότητες ή εργαστήρια στην αξιοποίηση αυτών των τεχνολογιών στη σχέση με τον πελάτη και τον μαθητή. Ο συγγραφέας παρουσιάζει τα ερευνητικά αποτελέσματα μιας παρέμβασης σε μάθημα ΚΕ με την αξιοποίηση διαδικτυακών πλατφορμών εκπαίδευσης και ειδικών παιδαγωγικών μεθόδων. Τα αποτελέσματα προέρχονται από την αξιοποίηση Πριν και Μετά Ερωτηματολογίων τα οποία συμπλήρωσαν οι φοιτητές, και τα οποία επιβεβαιώνουν την ανάγκη των συμμετεχόντων για επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες αλλά και το ενεργό ενδιαφέρον τους να συμμετάσχουν σε αυτές, διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης των κοινωνικών λειτουργών. Η έρευνα επιτρέπει, επίσης, κάποια εισαγωγικά στοιχεία σχετικά με τους λόγους επιλογής της μίας εκ των δύο Κατευθύνσεων από τους φοιτητές του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Κοινωνικής Εργασίας, επισημαίνοντας τη συσχέτιση αυτής της απόφασης με την άποψη σημαντικών προσώπων στο οικογενειακό περιβάλλον των φοιτητών.