Το παρόν άρθρο εστιάζει στις μεθόδους Ηλεκτρονικής Δικτύωσης Κοινωνικών Υπηρεσιών ως μέσο για την αποδοτικότερη λειτουργία των Κοινωνικών Υπηρεσιών. Η ηλεκτρονική δικτύωση τους θεωρείται όχι μόνο αναγκαία, αλλά και ουσιαστική για τη βιωσιμότητα και την εξέλιξη της τοπικής Κοινωνικής Πολιτικής, σε εναρμόνιση με τους απαιτητικούς στόχους που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Οι απόψεις των συγγραφέων στηρίζονται τόσο σε θεωρητικά μοντέλα, όσο και σε εμπειρικά δεδομένα από αντίστοιχη έρευνα με σκοπό την ανάδειξη των παραγόντων που συνιστούν την επιτυχία της ηλεκτρονικής δικτύωσης. Πρόκειται για ποιοτική περιπτωσιολογική έρευνα που διεξήχθη στηνΝ.Α. Αγγλία σε δύο Κοινωνικές Υπηρεσίες Δήμων, με αντικείμενο τη χρήση Πληροφοριακών Συστημάτων από τους κοινωνικούς λειτουργούς και τα αποτελέσματα τους στην ενδοϋπηρεσιακή και διϋπηρεσιακή επικοινωνία των οργανώσεων και στην πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας.